ikikizveanneleri günde bir mesaj anca attı aşırı geç cevap verdi biraz geç değil acil mesaj attığımda cevap yok . Özel ses kaydı dediği ay ay uylu aralığı olan ses kaydı. E o zaten eğitimci sayfalarında var YouTube da var araştırınca yani boşa para verdim tek faydası eğitime başlamış oldum başladığım için bırakmak istemedim devam ettirdim . Hiç son gün bile mesaj atmadım o da yazmadı ne yaptınız ilerleme Naısl diye sormadı bile yani kısacası memnuniyet sıfır