Kızlar normalde prezervatif ile korunuyorduk ama ona pek güvenemediğim için bir de aylık iğne olmaya başladım. İğneyi yaptırdım ve herhangi bir ara kanama adet gecikmesi yaşamadım. Şu son bir haftadır aşırı bir sinir hali var ama bende. Biri üç buçuk diğeri bir buçuk yaşında kızlarım var ve son 1 haftadır onlara karşı çok sinirli olduğumu fark ettim. Normalde çok sakin, sabırlı bir insanım ama neden böyle oldu bilmiyorum. İğnenin etkisi olabilir mi sizce? Eğer ondan kaynaklıysa bedenim alışınca bu sinir hali geçecek mi ? İlk defa yaptırdım çünkü. Eğer sürekli böyle olacaksa asla kullanmayacağım bu iğneyi. Kızım diyor anne neden mutsuz görünüyorsun? Onlara bunu yapamam. Aylık iğne kullananlardan fikir almak istedim