Mlkmstf Merhabalar anneler bebeğim bu zaman a kadar hep emzigiyleydi ama artık parçaladığı için emmiyor yeni istiyor aynısını aldım verdim midesini bulandırıyor sert olduğu için sıcak suya da koydum eskisi gibi yumuşak değil napabilirim çok ağlıyor
Ccyyln Mlkmstf ben de kızıma yeni emzik alınca kabul etmemişti ve öylece emziği bıraktı. İlk 2-3 gün zor oldu ama alıştı. Sizin bebeğiniz ne kadar bilmiyorum, benim kızım bir buçuk yaşındaydı
[silindi] Mlkmstf benimki de yeni emziği zor kabul etti ben uyurken verdim hep gece falan o şekilde aldı
tonymontana Mlkmstf hangi marka emzik kaucuk uclu bibs ya da avent tercih edebilirsiniz diger emziklere gore daha yumusaklar
Mlkmstf sadecoffeee hayır eskisi de var ama parçalamış ememediği için ağlıyor yenisini veriyor sert geliyor emmiyor eskisini emmek istiyor emememediği için daha çok ağlıyor kaynattım sıcak suya koydum yenisini yumuşamadı hala sert geliyor ona
sadecoffeee Mlkmstf yaaa bende geceleri bi süre eskiye devam edin gündüz yeniyi verin dicektim ama her ikisinede savaş açmış :)
Mlkmstf Ccyyln 20 aylık ama çok ağlıyor yani susturamıyorum bugün 2. Gün ne zaman alışmaya başlar bilmiyorum tam daldı yeni emziği verdim öğürmeye başladı eski parçalanmısı aldı yine
Mlkmstf sadecoffeee yani eskiyi verdim ağladı flan zorla daldı YENİ’yi verdim öğürmeye başlayınca eskiyi yine aldı bilmiyorum eskiyi yapıştırsam mı bantlansam mı 😀 napsam bilmiyorum
Ccyyln Mlkmstf alışır merak etmeyin hem 20 aylık olmuş zaten. Doktorlar da 2 yaşından sonra önermiyor. Belki bu bahaneyle bırakmış olur