Çoook erken daha. 5. Günde benim kızım gece - gündüz şarıl şarıl işiyordu 🤣🤣 sıvı geçirmez alez kullandım, gece çişe de kaldırdım baktım olmuyor arada bez de bağladım öyle böyle gece ıslatmaları filan 1-2 ayda bitmişti tamamen . Şuan 3.5 yaşında maşallah diyim gece çişe kaldırmıyorum artık ıslatmıyor altını