Haftaya işe başlayacağım,bebeğim aralıkta doğdu ve ücretsiz izni tam 6 aylık kullanmak istemedim.Başlama hünü yaklaştıkça pişmanlık duyuyorum.Bir yandan işe başlayıp alışmakta istiyorum oğlumdan ayrılmak istemiyorum.Bunu deneyimleyen annelerden öneri alabilir miyim?
Bu arada bebeğime eşim ve annem bakacak.Eşim vardiyalı çalışıyor mesela 16-24 vardiyasında 12 gibi anneme bırakacak 17 gibi ben alacağım.Gecede 9 gibi evde olacak annemden alıp 3-4 saat bakıp yeniden verecek.