@ahlavinyyaaa değerinizin düşük olması kimyasal olduğu anlamına gelmiyor, arkadaşınız yanlış bilgi vermiş ☺️ gecikmenizin ilerlemesini bekleyin ve doktor kontrolüne gidin. Eğer geciktikten sonra kanama olursa kimyasal olma ihtimali oluyor. Şuan bu değerle gebesiniz ☺️ Sağlıklı sağlıksız zaman gösterir bunu. Birçok ihtimal var çünkü, kimyasal gebelik, boş gebelik, dış gebelik veya sağlıklı gebelik. Beklemenizi tavsiye ederim 😊 Zor olacaktır eminim ama en net sonuç için beklemek en güzeli. Kimyasal diye düşünüp olumsuz düşüncelere kapılmayın. Dahada düşük değerle gebeliğini öğrenip, sağlıkla kucağına alanlar var ☺️