uslu Merhaba hanımlar konum regl dogum yapali 3 ay oldu 1. Ayda normaldi reglm 2. Ayda nerdeyse 1 tane pedi bile doldurmadı o kadar az oldu.şuan 3. Aydayız ve hala olmadım 4 gün gecikti bu durum normal mi ?
betul97_ uslu Düzensiz olması çok normal benimde öyleydi 6 gün gecikmeli oluyordum diğer ay 15 gün gecikmeli oluyordum. Bazen az kan gelirdi bademde ped yetiştiremezdim şimdi kızım 11 buçuk aylık daha normale döndü
betul97_ uslu Her doğum aynı değil demek ki😊😊 Benim ilk doğumum böyleydi doktorumda normal demişti. Şimdi 1-2 aydır daha düzenli oluyorum