Deletedmom_289 beyazlarınız varsa sadece kına yakarsanız kıpkırmızı olur koyulaşmaz benimde saçım siyah çok fazla beyazım var saç boyasına da alerjim olduğundan mecburen kına yakıyorum instagramda kınamia diye bi sayfa var oradan alıyorum 2 aşamalı oluyor ilk kınayı hazırlayp mayalıyorum 8 saat falan bekliyor saçıma sürüp kapatıp 4 saat bekletiyorum yıkayıp 2. kınayı yapıyorum onu da 4 saat bekletiyorum biraz uğraştırıcı ama işe yarıyor saç boyası saçlarımı çok kurutuyodu ama kına öyle değil yapmaya başladığımdan beri saçlarım canlandı resmen