agacsizkoala hayiryaninedenboyle gönderirdim çünkü gidecek olan ben olsaydım eşimde bana karışmazdı , bu iş biraz karşılıklı eğer siz gidecek olsaydınız eşiniz karışırmıydı
betul97_ hayiryaninedenboyle Gidebilir çok takılmam eşimde bana karışmaz ama düşününce böyle bir isteği olur mu bilmiyorum 😅😅
hayiryaninedenboyle Damladerin kare gitme diyorum ne abarttin herkes.gidiyor ben niye gidemiyorum diyor sanki ben yanlismisim gibi manipule ediyor
Mnli hayiryaninedenboyle siz niye gidemiyorsunuz? Siz de gidin o gidiyorsa sizin de gidebiliyor olmanız lazım benim gitmeme laf edecekse o da gidemez
Elifinannesii_ Ben göndermiştim. Kaynım , eşim ve güvendiğim bir arkadaşı Antalya’ya gittiler . Tabii karşılığı olmuştu sjsjsj kuru kuru göndermem
beriiiiil Gidebilir bence sıkıntı yok. Ama hiç böyle bir talebi olmadı. Tüm tatillerimizi beraber planlıyoruz
Paramedik16 hayiryaninedenboyle eşime güveniyorsam arkadaşlarını tanıyorsam gönderirdim ki geçen sene eşim erkek arkadaşlarıyla Fethiye’ye gitti 3-4 günlüğüne yapcak olan her yerde yapar o yüzden ben bu konularda esneğimdir keza o da bana karşı öyle
Ccyyln hayiryaninedenboyle ben gönderiridim ki gönderdim de. Üniversiteden arkadaşlarıyla 3 günlüğüne gitmişti. Bir şey yapacak olsa her yerde yapar.
didoece hayiryaninedenboyle heh tatilemiiiiii😂😂😂😂😂 bensiz bir kez gidebilir. O da son gidişi olur döndüğünde kapıya uygun anahtarı olmaz😁😁😁Bu güvenmediğimden değil ki kendimden çok ona güveniyorum ama ya beraber ya hiç bizim için böyle aktiviteler
blueberryyy__ hayiryaninedenboyle Ne münasebet ya. Evliyken arkadaşlarla tatile gitmek ne saçma şey. O size izin verir miydi kız arkadaşlarınızla tatile gitmenize
Acu_ hayiryaninedenboyle benm eşim yaptığım gittiğim hiç bişeye karışmaz ama tatilede göndermez. O yüzden bende göndermem. Sizin eşiniz sizi gönderirmiydi mesela