tahin 3erkekannesi__ ya Allah herkesin gönlüne göre versin ilk günden beri oğlum olsa da şöyle oynasam diyordum Allah nasip etti şimdide büyüsün diye bekliyorum yorumları okudum çok hoşuma gitti 😂 bizim sıpa 5 aylık şu an emerken vurup duruyor😂😂
Orenda_ 3erkekannesi__ Bizim günlük rutinimiz oldu aile arası güreş müsabakası oğlumla daha iyi oluyor kızlar hemen ağlayıp gidiyor da eşim gelince hepimiz bir olup eşimle güreşiyoruz😅