deryaevin25 Kızlar birşey sorucam benim park beşiğim var fakat yatağı yok içine koymak için şöyle bebeğim için hem rahat olsun hemde yüksek nasıl birşey önerirsiniz bana link atabilirmisiniz
Kizarmisdondurma deryaevin25 Yüksekler genelde yaylı oluyor , normal bir yatak alıp üstüne yataş twiny tavsiye ederim
Dgrzglsnn_ deryaevin25 13 aylık kızım var doğduğundan beri park beşik kullanıyoruz içine bebek yatağı aldım pamuk hem bebekler için uygun hemde yatak gerçekten çok önemli tavsiye ederimm :)
deryaevin25 Kizarmisdondurma anladım çok teşekkür ederim şimdi dediğine trendyoldan baktım gerçekten herkes çok beğenmiş bunu alıcam :)