Bebeğim diş çıkartıyor ve mamayı asla içiremiyorum içmiyor uyusa bile istemiyor farklı biberon denedim yine istemiyor her zaman içtiği mama acaba tadını mı artık beğenmiyor diyorum önceden yediği yemekleride yemek istemiyor 1 yaşında ilk dişleri çıkacak aç kaldığı için üzülüyorum bir sorun olur mu diye korkuyorum çok az besleniyor sizde böyle sorunlar oldu mu olduysa nasıl aştınız