Smilebaby_ Hanımlar iyi akşam iki haftadır koltuk altımda ip gibi birşey hafif koluma doğru diyor kolumu yukarı kaldırınca falan açıyor başına gelen var mı netten baziyrum beze diyor ama öyle değil ip gibi birşey ince damar gibi birşey anlamadım niye