Kızlar aslında baya şey var söylemek istediğim ama kısaca sormak istiyorum ben doğumdan sonra anne olduktan sonra her şeyden korkar oldum eşim odaya bir anda girse aklım çıkıyor aniden birisi konuşsa dahi korkuyorum arabaya binmeye korkuyorum kaza olabilir diye neden böyle olmuş olabilir nasıl kurtulabilirim ağzımdan duamı eksik etmem sürekli okumaya çalışırım evime çocuğuma kendime ama içimdeki bu korku geçmiyor bana ne oldu çok zayıf hissediyorum kendimi ruhsal psikolik olarak