Öncelikle geçmiş olsun , bence 4 yaşına göre normal geliyor bana benim kızımda 4 yaşında çoğu kelimeyi yanlış söylüyor yavaş yavaş bazı kelimeleri düzgün çıkarıyor zamanla düzelir diye düşünüyorum her çocuğun gelişimi farklı bence diş için götürün :) Kaka içinde evet bence çok zor bir süreç sizi bekliyor benim görümcemin oğlu da kakasını hala kaçırıyor 6 yaşında neredeyse kakasını yapmak istemiyor ya da yapmaktan korkuyor olabilir tuvalet olayını eğlenceli hale getirmeye çalışabilirsiniz