22 aylık bebeğim bugün yemek yemek için masaya sandalyeye oturmaştu orada yemeyi daha çok seviyor çatal almak için arkamı döndüğümde arkaya dönmüş ağırlığını vermiş birden düştü tutamadım kafasını bulaşık makinesine çarptı eğer ona çarpmasaydı yere çarpacaktı yerler fayans kendime döndürdüğümde başı morarmış hemen çok korktum oda çok ağladı ama yine yemeğini kendi yedi davranışında birşey yok, içim içimi yiyor uyuyamıyorum birşey olmuş mudur acaba