Çocuk yalnız kalmasın, arkadaşı olsun, tek çocuk olmaz vs bu cümleyi bende çok kurardım. Sonra psikolog olan görümcem bana “ sen çocuk istemiyorsun sen cocuguna ikinci bir anne baba yapmak istiyorsun” dediğinde bu cümleyi çok düşündüm. Evet eğer bu düşünce ile çocuk yapacak olursam ilk cocuguma bakıcılık yapacak bir birey dünyaya getirmiş olacağım yeni bir çocuk olmayacak o benim için düşüncesi ile vazgeçtim. Ne zaman evet ya ben ikinci bir çocuğa bakacak güce , enerjiye, sevgiye, eşitliğe sahip olacaksam o zaman yapabilirim düşüncesini kazandım. Sizleri de bunu dusunceye davet ediyorum. Birde annelik üzerine yeni bir Instagram hesabım var hanımlar beklerim 💞 @osadecebiranne