elf48 çok zor Allah yardımciniz olsun benimde aralarında 22 ay var ilk zamanlar çok zordu her gün oturup ağlıyordum ama küçükde birşeylere tepki vermeye başladıkça kardeş kardeşe iletişimleri olmaya başlayınca daha kolaylaşıyor o zamana kadar sabretmekten başka çare yok malesef