Elimde 60/120 boyutunda yatak var çok az kullandım yatak çok rahat sadece ben yanlış ölçü verdiğim için kullanamıyorum yatakta biraz boşluk kalmıştı 70/120 ymiş çocuğun beşiği o yüzden bende boşluk kalıyordu çocuk döndüğü için de uyanıyordu boşluğa düşüp o yüzden kullanamadım temizdir 1 ay anca kullandım fotoğrafı koyabilirsem yorumlara koyacağım ciddi alıcılar yazabilir mi :)