Ben beşiğin de ağız mendili kadar küçük birşey de olsa bulundurmamanız taraftarıyım ne olacağı belli olmuyor çünkü. İlk 1 buçuk 2 aya kadar reflü yatağında yatırdım tabi 2. Ayın sonuna doğru cinnet geçirip kaldırdım çünkü bizim kız asla yerinde durmuyor ilk günlerden beri hep tepine tepine kendini aşşağı kaydırıyordu. Eğer mümkünse 1 ay reflü yatağı kullanın başını yana çevirip yatırın. Beslendikten sonra en az 15 dakika gaz çıkarma pozisyonunda kucağınızda dik tutun gazını çıkardığından emin olun öyle yatırın kusma riski en aza iniyor bu durumda. Ayrıca bebeği yan değil sırt üstü pozisyonda başı yana çevrilmiş olarak yatırmanızı tavsiye ediyorum çünkü bebek kendini refleksle iter yüzünün üstüne düşerse Allah korusun kusmadan daha büyük bir problem bu.