momas Gamzelikiz_34 eşim de geçen diyor keşke kadın olarak doğsaydım… erkek olmak çok zormuş. Acaba gün içinde yaptımlarımın 10 da 1 ini yapabilir mi merak ediyorum.
Gamzelikiz_34 momas erkeklere bakarsan çok yoruluyorlar kadınlar oh evinde oturuyor yatıyor şunu yapıyor öyle düşünüyorlar gerçi görseler gözlerini açsalar bir baksalar
bisenakillisinzaten Gamzelikiz_34 kadın olmak zorda eşi anlayışlıysa o zorluk bi tık hafifliyor bence
Gamzelikiz_34 sadecoffeee onlara sorarsan aman neymiş iki bulaşık iki ev süpürmek çocuğa bakmak çok kolay derler hadi degiselim dediğimiz zamanda işim var gidiyorum derler😁😂😅