cerenokayemir zararı yok ama yararıda yok dedi doktorumuz ben verdim çünkü beni emzik yaptı baktığında hepimiz emzikle büyüdük sayılır ne zararı gördük bilmiyorum belki zor bıraktık belki bırakmadık bir şekilde bıraktık ama ben karşıydım 1 ay dolmadan vermeyecektim 15 gün sonra vermiştim çünkğ ben yıpranıyordum ki benim oğlum hemen tutmamıştıda 2 buçuk aylık olmuştu tam anlamıyla o zaman kabullendi emziği şimdi daha rahatım dışarıda evde benim için iyi oluyor sakinleştiriyor philips aventin emziğini kullanıyoruz