Kartopu06 Bahar21 rabbim sifa versin hem sizin bebeginize hemde tüm bebeklere çok gecmis olsun ablamin torunu boyle olmustu sanirim iki aylikti zaturre baslangici denilmisti Ankara Cebeci tipta bir hafta yatmisti bebek
Kartopu06 Bahar21 tabi tabi suan cok iyi aralik 5 te dogum gunu yaptilar suan 15 aylik uzulmeyin sizin bebeginizde iyilesir insallah biliyorum cok zor ama guclu olmak zorundasiniz
Eylul-aynur Bahar21 geçmiş olsun rabbim şifa versin inşallah hiç canını sıkma allah yardımcınız olsun
Emirim cok geçmiş olsun cok kucuk oldugu icin yogum bakima almislardir atlatir insallah allahin izniyle annesi
Bahar21 Bugün doktorumuz iyiye gittiğini söyledi her edilen duaların karşılığıdır bu herkesten allah razı olsun 🙏🏼❤️