Kızlar biz 1 yıldır kayınvalidemler ile yaşıyoruz. Normalde başka şehirde eşyalı evdeydik. Bize iş ayarladık size de ev yapacağız dediler diye geldik ne ev var ne iş. Eşim ile ne yapsak bilemiyoruz. Keşke hiç gelmeseydik dedik ama iş işten geçti. Bir mesleği yok, girdiği yer asgari ücret veriyor. Eskiden kuryelik yapıyordu yüksek alıyordu. Burada da o işi yapacağı bir ortam yok ilçedeyiz. Tekrar çocuk ile dönsek mı ne yapsak bilemiyoruz. Burada asgari ile eve çıksak hem eşya hem ev kirası ağır gelecek. Ben istiyorum ki önümüzdeki yaza kadar eşya borcuna girip bitirelim sonra da geldiğimiz şehire gidelim. Eşim de hayvancılık işine girmek taraftarı ama ben karşıyım (Babasının boşta duran bir ahırı var. Hayvanı biri verecek eşim maaşlı bir şekilde bakacak kendi yerinde.) sizce hangisi daha mantıklı?