bbenim Kızlar ya kızımı cimnastiğe yazdırdım yarın öğlende 1 de başlıyo ama benim içimi bişey sardı utanma çekinme vs götürmek istemiyorum çok heveslenerek kayıt yaptırdım ama içime bi kaygı düştü napıcam Allahım yarabbim sizde de böyle oluyo mu?
azicikgobekatalim bbenim neden utanıp çekinme hissediyorsunuz, sebebi ne yani, psikolog değilim ama üstüne gidin bence, götürün yani.
ozdenizzz bbenim bu anksiyete değil kaygı bozukluğu sanırım anne olunca hepimiz de oluyor sakin ol ve onun adına güzel bir amaçla oraya gideceğini düşün bende anksiyete yüksek mesela ben kendi kendime bebeklerim için mecburen kendimi düzeltiyorum.
lavinia00 bbenim çok uzun süredir yaşıyorum maalesef hala çözüm bulamadım sosyal anksiyete diyorlar buna. Benim bebegim daha küçük ilerde çocuğuma negatif bi etkisi olsun istemiyorum elimden geleni yapıyorum bu yüzden bakalım artık
bbenim azicikgobekatalim bilmiyorum bi anda böyle bi his geldi içime gitme götürme kalabalık olur veya hiç kimse olmaz bunun gibi şeyler geliyo aklıma
prenseselsa cekinilcek utanilacak bi sey yok cocugunuz icin cok iyi bi sey yapmissiniz halbuki, neyden cekiniyosunuz peki?
bbenim prenseselsa hiç bilmiyorum neyden çekindiğimi sürekli aklıma gitme götürme tanımadığım insanlar var vs bunun gibi şeyler geliyo çok istiyorum aslında götürmeyi ikimizde baya hevesliydik ama bana böyle oldu
prenseselsa bbenim o zaman gelirse gelsin sebebi bile olmadan bosu bosuna cocugunuzun da hevesini kirmaya gerek yok. asiri bi kalabalik da olamaz belirli sayilari var zaten, lutfen goturun:)
bbenim azicikgobekatalim 3 yaş sendromuyla beraber kendini yere atıp uyut beni diye ağladı ve götüremedim 😅 inşallah yarın gıdıcez
bbenim ozdenizzz haklısınız aslında kızım için her şeyi yapan biriyim ama o kurs beni o kadar düşüncelere kaygıya düşürdü ki içimi sıkıntılar bastı