gzkk ben kamerasız dusunemeiyorum ya evim iki katlı bebeğimin odasi yukarıda salon mutfak asagida olduğu için ben telsizle rahat edemezdim direk kamera aldım 2 aylıktan beri kullanıyorum 15 aylık. Wifi li değil o yüzden şifre kırma olayı falanda olmaz weewell marka, ayrı monitör var telefonuda mesgul etmiyor. Hatta misafirliğe gittiğimde de goturuyorum bebeğim başka odada rahat rahat uyurken bende kahvemi içiyorum yemegimi yiyorum