Kızlar direkt konuya gireceğim 17 aylık oğlum var aşırı agresif yanına yaşıtı biri gelsin hemen ona zarar vermeye çalışıyor vurmaya çalışıyor. Eğer benim kucağımda ise huysuzlanıyor bana vurmaya çalışıyor, kendinden büyük çocuklarla oynamaya bayılır abla abi der sever oynar ama bebeklerden nefret ediyor. İstediği birşey olmayınca resmen dayak yiyorum. Baba takıntısı var babasına resmen aşııık gün içinde babamm babamm diye sayıklar işten gelmesini ister. Kendini yerlere atıyor kendine vuruyor hiç durmuyor sürekli hareket halinde oyuncaklarıyla oynar kitaplara bayılırr, hayvan seslerinin hepsini biliyor sayıları biliyor anneanne babanne dede ağababa aşkım bebeğim baba anne elif kadir hala teyze anahtar gel al aç kelimeler bunlar, organların yerlerini biliyor sayıyor. Birse utanma huyu var başka insanlar bunu sevince ellerini apzına götürüp arkasını dönüyor kaçıyor, gelişiminde bir sıkıntı oldupunu düşünmüyorum ama şu agresifleşmesi vurma hareketi beni bitirdi artık ısırma vurma yolma çok yoruldum inanın sizin bebekler nasıllar bu dönemlerde olanlar var mı yoksa pediatriste götüreceğim.. ekran hayatımızda hiç yok diyemem mesela fışarda restoranda yemek yerken 10 dklık atıyorum evde lavobaya gideceğim vs. O zamanlar açıyorum. Trt diyanet çizgifilmlerinden açıyorum uzun süreli değil.