Ya kızlar kafayı yicem. Kızımın kollarımda kırmızı kırmızı kabarcıklar oluştu. Devlete de gittim özele de gittim ikisi de bi şey ısırmış çocuğu diyo ama evde ısıracak bi böcek yok. Sivrisinek yok tahta kurussu yok pireden bile şüphelendim yok çarşaflarını değiştirdim temizledim yok yine aynı jel sürüyorum geçiyo ertesi gün kolunun başka yerinde yine çıkmış. Anlamadım gitti