anfzya 2Melek--annesi hpv ve smear testi yapıldı yakılıp parça alındı testlerim temiz geldi patoloji sonucundada sıkıntılı bir durum çıkmadı onemsiz bir siğil durumuydu tekrarlama ihtimali düşük demişti dr. Bi daha olmadı şuana kdr
2Melek--annesi anfzya anladım en yakın zamanda bende bi gideyim ya aklıma çok takıldı bu kadar yorumdan sonra korktum acıkcası
_Hera anfzya merhaba hpv lsil çıktım daha kolposkopi yaptırmadım 10 gün sonra gideceğim açıkçası korkuyorum. Özel de aldiracagim endometriyal biyopsiden de korkuyorum. Hangi cinde olduğu daha bilmiyorum korkuyorum
_Hera 2Melek--annesi her pozitif kanser yapmıyor aslında şöyle tedavi edilmeyenlef uzuuun süre sonra kanser yapıyor 5-10 yıl sonra daha parça aldırmadım muhtemelen daha ilk evrede. Leep işlemi ile kazıma yapılıp bağışıklık güçlendirici takviye alacağım teşekkür ederim ♥️
JanJan_ 2Melek--annesi benim vardı smear testi yaptırdım onda da bazı aksilikler görülünce doktorum hpv için test istedi çok şükür sonuçlar temiz geldi stresten daha da çok artmıştı o süreçte
senapaker anfzya Merhabalar bende de doğum sonrası çıktı siz ne yaptınız geçti mi geçtiyse nasıl geçti?
anfzya senapaker evet geçti kendi dr. O bölgedeki siğilleri yakıp parça aldı dikişlerim oldu o parça patolojiye gitti şükür herhangi bir problem çıkmadı