Bebegim 9 aylik havale va gecirmedi bir yerden dusmedi dogum esnasinda solunumla ilgili bir sorunu yok cok sukur ancak bazen aglarken katiliyor ve sonrasinda kusuyor sebebi ne olabilir yani epilepsi gibi bir sey dusundum ancak sicrama goz dalmasi bayilma yok yine de icim bi huzursuzlandi katilarak aglama kusma hakkinda bilgisi olan var mi yarin doktor kontrolumuz var doktora da soracagim zaten yine de yazmak istedim