Miraay Kızlar dün geceden beri iyi değilim, acile gittik ekg ve ilk defa troponin normal çıktı ama by baskı geçmiyor var mı böyle olan , nefes darlığı da yapıyor
dlraaa Miraay panik atak yapar mide de yapar. Stres yaparsın midene vurur baskı nefes darlığı çarpıntı hersey yapıyor
brvnkr Miraay benımde dün böyle oldu nefes almakta zorlanıyorum. Eğıldıgım zaten göğsümün ortası ağrıyor
dilos53 Miraay yapar canım yapar kaç gece ardı ardına acile gittiğimi biliyorum acildekiler en son psikiyatri ye gözükmen gerek dediler
Miraay simseklivekalpli acil doktoru malesef çok bir şey demiyor ekg temiz teoponin normal geçmezse araştırmaya git dedi şuan bir şey yok dedi ama asla geçmiyor
simseklivekalpli Miraay bir polikinlige görünün acil doktorları da yeni mezunlar zaten. Orada bişey yoksa psikolojik yüksek ihtimal. Ama troponin vs normalse kalp krizi yok demektir. Zaten kalp krizi de her zaman göğüsten vurmaz eşim haftalsrca sırt ağrısı çekti en son göğsüne vurdu, ciğer sandı kalp krizi çıktı mesela.
Miraay dlraaa acaba mide ağrısı olmadan baskı yapar mı şurup içip duruyorum dünden beri geçsin bi an önce diye
Miraay simseklivekalpli normal de 0-10 arası benim hep 15 çıkardı 17 çıkardı Trop seviyesi ama bu sefer normal çıktı. Sabah uyandım biraz hafiflemiş ama asla geçmiyor gün sonuna doğru artacak bu