Bir ay sonra 4 yaş olacak oğlum. Maşşlah boyumuz iyi 109 cm falan. Ama en hiç yok nerdeyse. 16300 gram. Zayıf duruyor. Kilosuna takılmıyorum aslında ama yeme alışkanlığı hiç yok. Hep ben besliyorum kreşte kendi yiyormuş arkadaşlarına bakarak. Tabi yemek istemediği şeylerde oluyormuş öğretmen destekliyormuş. Ama yaz tatili girdi gireli hiçbir şey yemek istemiyor zorla yiyor üç dört kaşık sonrası midem bulandı diyip lokmasını çıkarıyor. Eskiden et yerdi son üç aydır et yemek istemiyor köfte bile yemiyor et girmesin ağzıma diyor. Sürekli yiyecekleri ağzında çiğniyor ama yutmuyor sinirlerim . Bozuluyor artık. Her yemek öğünü benim için stresli geçiyor/ vitaminsiz kalacak diye korkıuorjm. Bu geçici bi dönem mi geçecek mi lütfen bir şey söyleyin