Arkadaşlar oğluma atopik cild teşhisi konuldu doktor Mustela nın kremını tavsiye etti eczaneden aldık ama çocuğun yüzüne sürüdüğümüz anda yarım saat kadar inanılmaz derecede kızarttı huysuzşuk yarattı bebekte 1.bucuk aylık kullanınca böyle etki alan pldu mu acaba işe yaradığı için yakıyor mu yoksa bizde yan etki mi oldu