Tubanurrr çok üzüldüm, açıkçası ben hep akranlarından dayak yediğini görünce sana vurana sende vur dedim , vurmuyorsanda ittir dedim ama yok yani asla karşılık vermiyor. Kızın kırmızı rengi alıncada çok üzülmüştür değil mi? Yani bence anne baba ilede alakalı cocugun böyle sakin olması, siddete meyilli olmaması..