Kızım 19 aylık şu anda 70 üstü kelimesi var ve 18. Ayından beri ikili cümlelere yavaş yavaş başladı. Çok fazla ikili cümle kurmuyor şu anda ama “baba gitti, anne gitti, anne mama, cik cik mama( kuş mama yiyor ), baba geldi, anne geldi , bebek düştü, karga gitti” vs gibi basit cümleler kuruyor. Ekran vermek durumunda kalıyorum çünkü aşırı iştahsız bir bebek, tek çözümü onda bulabildim, ama yemek harici ekran vermemeye gayret ediyorum. Günün çoğu bölümünde kitap okuyoruz, kitaptaki resimleri anlatamamı çok seviyor, her gün dışarı çıkıyoruz. Dışarıda olmayı da çok seviyor o yüzden park gibi sosyal yerler de dil gelişimini daha fazla olumlu yönde etkiliyecektir inşallah