şiddetli derecede uykuya direniş yaşıyoruz gecem gündüzüm birbirine girdi herkesin zaptedebileceği bir bebek değil çok ağlıyor atak damak kaşıntısı her şey birbirine girdi ama ben bittim yemek yapamıyorum süpürge açamyorum banyo bile yapamıyorum abartmıyorum psikolojim bitmiş durumda destek alabileceğim şartlar uygun değil eşim durduramıyor napacağımı bilmiyorum kendimi bitmiş ve sıkışmış hissediyorum… hep foruma girip okuyorum yalnız mıyım bir tek ben mi çıldıracak gibiyim bir tek benim mi göz kapaklarım kapanıyor bilmek için… inanın nefes alamıyorum. alamıyorum