Bebeğim prematüre doğdu riskleri bildiğim için cok dikkatli izledim 4 buçuk aylıkken sag bacakda hafif sertlik farketmistim doktora söylediğim de ben bakıyorum hicbirseyi yok demisti. Fizyoterapiste de götürmüştüm 6. ayda O da gelişimin gayet iyi olduğunu söylediği için çok da üstüne durmamıştım ama bugün düzeltilmiş 8 aylık oldu. Sağ bacak ve kolda sertlik hissediyorum , bisiklet hareketi yaptırdığım da kasılıyor gibi Google yazınca çok kötü şeyler çıkıyor .
Tekrar nöroloji ve fizyoterapist randevusu aldım ama çok korkuyorum
Başına böyle bir durum gelen var mı