tonymontana ronnie normal benim kizim 3. ayina yeni girdiginde tam donebiliyordu doktoru atom karinca diyor😂
hamcokelek33 serosmetos ya benimki de aynı önlem olarak bişey yapıyor musunuz, çok korkuyorum yüz üstü geline sesini de çıkarmıyor duruyor öyle
serosmetos hamcokelek33 yanıma alıyorum yanımda dönmüyo pek beşiğe koyduğum zamanda yastık koyuyorum dik bi şekilde alt açma ünitesi var beşiğin üstünde onun arasına sıkıştırdım yastığı dönmeye çalışınca ona çarpıp geri düşüyo
nazanay ronnie Benim kızımlarım da tam 3 aylıkken yüzüstü dönmeye başladılar. Siz gözetimsiz bırakmayın bence, bir anda yüzüstü dönmeyi de çözebilir.