Kızlar kızım 7 ay 3 haftalık. Bugün durduk yere sinirleniyor her şeye. Çok sinirli. Asla oturtamıyorum. Oturtunca bile çok ağlıyor. Devamlı kucağıma gelmek istiyor. Çok huzursuz. Bazen gülüyor ama bazen çok huzursuz. Oyunda pek oynamak istemiyor. Resmen bütün huyları değişmiş gibi. Sizce neden böyle yapıyor olabilir?