Umutunannesi_ Oğlum sıcaktan isilik oldu 2 yaşında sadece karın bölgesinde var ne iyi gelir nasıl geçer bilen varmi
sonnenblume Umutunannesi_ 2 aylığız ve neredeyse 1 aydır isilikle boğuşuyorduk. Saf gül suyu çok iyi geldi bize. Her gün duş aldırıyorum bebeğime yatmadan. Sonrada vücudunu gül suyu ile siliyorum. Bize iyi geldi umarım size de iyi gelir ☺️
Umutunannesi_ Semayyldz bulundugumuz şehirde denizde var ama henüz girdirmedik evde klima var oldugu halde isilik oldu
Semayyldz Umutunannesi_ en azından deniz suyunu eve getirin onunla banyo yaptırın. Ben adanalıyım.. bzim orada her bebek isilik olur