mavera316 Bacaklarını sıkıyo kafasını geriye atıyor sanki zıplıyor gibi yapıyo ama aynı zamanda emmeye de çalışıyor ağzından memeyi alınca da ağlıyo kafama takıldı yani meme reddi olmasından korkuyorum böyle bir şey mi meme reddi ? 2,5 aylık daha
annemiyimneyim mavera316 gazdan yapıyorlarmış canım. Benimki de öyleydi emzirme danışmanıyla görüşmüştüm onun yanında da yaptı. Gazdan olduğunu söylediler bana
Bibliosmia mavera316 Ayy aynı benim oğlum gibi yapıyor.Niye olduğunu çok merak ediyordum.Gaz diye düşünürdüm ama oğlum 6 ayına girdi ve halen bu hareketi yapıp agliyor.Gaz olayınin bitmesi gerekir ama
Bibliosmia dgltkn annemiyimneyim ikibaloglanannesi Benim oğlum 6 aya girdi yine aynısını yapıyor Niye bitmiyor ki bu gaz olayı.Baska bir sebeb var mi ki sizce
mavera316 ikibaloglanannesi meme reddi falan sandım baştan ondada tam nasıl tepkiler veriyor çocuk bilmiyorum ki
Bibliosmia ikibaloglanannesi Hem kolik hem de alerjisi var.Diyet yapıyorum altı aydır ve halen açmadım.Ona rağmen çok huzursuz.