atesnzm Doğduğundan beri mustela kullanıyorum ama ek gıda dönemine geçtikten sonra poposunda sivilcelenme yaptı sonra araştırdım gerçekten böyle bir şey varmış siz böyle bir durum yaşadınız mı? Önerebileceğiniz pişik kremi var mı
ayisit atesnzm Mustela ben de kullandım ama işe yaramamaya başlamıştı. Sudokrem çok iyi bu pişik konusunda 1 günde geçiriyor
oylesinebiri__ atesnzm yenidoğanken kullanmıştık popoda sivilcelenme olmuştu bıraktık Bepanthol kullanıyoruz
Pnrg atesnzm merhaba, bepanthol derma onarici bakim kremi alabilirsiniz. Yenidogan yogun bakim doneminde istemislerdi 4 yasinda o gun bugundur her seye onu kullanirim ve cok iyi gercekten. 1 gunde toparliyor pisikleri vs. Ince bir tabaka halinde surmeniz yeterli olacaktır. Pisige iyi gelir kesinlikle ama besin kaynakli alerjiyse bir doktora gosterebilirsiniz
Atlasatlas Mustela çok kullandım iyidir fakat ileri derecede pişiklerde eczaneden karışım krem kullanmak daha etkili oluyor
atesnzm ayisit evet sudocrem kullanıyorum fakat içeriği ağır olduğu için günlük kullanıma uygun değilmiş
atesnzm tonymontana evet vardı evde bitti ama vaoov olmadım ne yazık ki kızım atopik ciltli çoğu ürün işe yaramıyor
atesnzm Pnrg besin kaynaklı olduğunu zannetmiyorum ya ama yaz ayına girdiğimden beri çenesi gıdık aldı pancar gibi sürmediğim şey kalmadı gündüz oluyor akşam sönüyor doktorda alerjikten şüphelenmedi kilolu olduğu için gıdık sürtüyor dedi poposu pişik değil sadece sivilcelenme olmuş kuru
Pnrg atesnzm bepantholun pisik kremi derma kadar etkili degil bu arada bence onu da denemistim ama derma olan gercekten cok iyi
Atlasatlas atesnzm Tabiki, eczanedeki kremleri karıştırıyor bi kaba, hametan, oksizinc, travazol karıştırttım ben , bize çok iyi geldi ama başkasını bilemem..
ayisit atesnzm evet, her gün normal pişik kremi kullanmak da iyi değil bebeğin cildi hava alması gerekiyor. Pişik olacağını anladığım zamanlarda sürüyorum sadece
Pnrg atesnzm kucuk bebeklerde boyun bölgesinde oluyor malesef sicak havalarda. O bölgeyi yıkamak ve kuru tutmak lazim ama biraz zor. Gecen gun kiziminda sicaktan boynunda oldu m hemen derma surdum bir de stilex jeli buzdolabinda tutuyorum ustune de serin serin ondan surdum sabah aksam 1 gunde gecirdi. Dermayi kullanabilirsiniz ama stilex kullanacaksaniz doktorunuza ya da eczaciya danismak iyi olur
atesnzm Pnrg doktorum hamazinc fito oly krem önerdi hamazinc bugün aldım bi de mustela atopik serisinin nemlendiricisi sürüyorum yaz ayından nefret ettim hem sinek istilası hem pişikler o kadar da dikkat ediyorum ama salyasını durdurmak mümkün değil🤦🏼♀️