beybitolat emmesi için elimden ne geliyorda her şeyi yaptım tüm tuşlara bastım diyebilirim 😂😂 hastanede göğüsümün ucu olmadığı için silikon uç taktılar ona alıştı bu da göğüsümün ucunu komple yara yaptı bildiğinşz etleri kopuyordu emerken hep kan akıyordu çocuğun ağzından. Sonra mastit başladı 3 hafta üst üste. Yine de sütüm düzeldiğinde sağıp veriyordum. Uçlar iyileşmeden emzirme dedi doktor çünkü hala silikon uçla emiyordu. Geçen hafta denedim tekte aldı göğüsümü ama doymuyor