yhz_ Kızım 4 yaşını dondurmasını 2 ay var Bizde anaokuluna kayıt ettirdik sonuç için aradığımızda yedek listesinde dediler Yani ne demek oluyor başka okul mu bakacağız Yoksa bekleyecekmiyiz Bi bilgisi olan varmı
Kuzularinanasi yhz_ kesin kayit yaptiran olmasa size sira gelecek yani.olabilir yada olmayabilir.baska okul seceneginiz varsa oraya da basvurun tabiki.bazi okullar 4 ve 5 yas tam dolu olunca siniflar 3 yasa sinif acamiyor ondan dolayidir.