birhanim25 İsilik mi alerji mi ya da başka bir şey mi anlamadım. Az önce farkettim. Doktora da soracağım inşaallah size de danışayım dedim. Çok fazla kaşınıyor ve kafası aşırı terliyor.
birhanim25 Uykusuzhergeceeee egzama kuruluktan mı olur Ya da her gün saçını köpüklüyorum o da tahriş eder mi 🥲
birhanim25 Uykusuzhergeceeee bana da öyle geliyor ama takip edeyim bakayım İnşaallah isiliktir sadece
birhanim25 hunilimomy kuruluktan mı olur onlar Her gün yıkıyorum isilik olmasın diye ama köpüklüyorum da o tahriş etmiş olabilir belki
mikrofon0 birhanim25 egzama da o kadar cesit ki ben de bebeğim de yaşayınca öğrendim doktora götürün dermatolog görsün en azından geçmiş olsun
hunilimomy birhanim25 bi gun sampuanlayip bi gun sampuan yapmayın sacin da yapisi bozuluyor yazin günde 1-2 defa dus aldiriyoruz mecburen benim doktorum oyle demisti bi dolu bi bos yap diye
ecebyrm birhanim25 her seferinde köpüklemek yanlış bence bilindik bı anne bebek uygulamasında okumuştum ama yinede siz bilirsiniz 😅
birhanim25 ecebyrm yani aslında her gün köpüklemeye gerek olmadığını biliyordum ama çok terledigi için boynunun altı falan hemen kirleniyordu siyah toz gibi 🫠 biraz abartmışım temizlemeyi 🥲
birhanim25 mikrofon0 en kısa zamanda götüreceğim inşaallah Peki geçici bir şey mi bu yoksa hep var olur mu
mikrofon0 birhanim25 benim bebeğimin ki alerjik miş doyet ile vs atlattım 3 aylıkken oldu şuan 11 aylık yok şuan ama az dikkat etmesem hemen çıkıyor ve ne süt ürünleri ne baharata sadec3 asitli içecek içtiğim zaman bebegimde çıkıyor neye alerjisi var bulana kadar çok zorlandık