kader1206 Kızlar bebeğim 17 aylık oldu sadece 6 tane diş var daha da arkası gelmedi normal mi en son 12 aylık tı çıkardığında
derya0712 Normalmis Osman Gonulal hoca oyle diyor.Onemli olan 12.Ayina geldiginde bir adet disinin cikmİs olmasi.Sonrasi yavas yavas gelse de olur diyor.Benim oglum da 19 aylik ve daha 9. Dis yeni geliyor.