1 haftadan fazladır hasta ilaç yazdı doktor geçmedi bugun tekrar götürdüm antibiyotik verdi . Ama sürekli ateşi yükseliyor. Antibiyotik daha vermedim akşam başlıcm 1 bucuk gibi ateş dusuruvusunu verdim tekrar yükselmeye başladı normalde tek uyku yapar ama şimdi tekrar uyudu . Çocuğum gözüme hiç iyi görünmüyor antibiyotik verince düzelir mu acaba klamoks adı