Merhabalar 20 aylık oğluma arada tv açıyorum ama çok dikkatli ve sadece oraya odaklı bakıyor açmak çok istemiyorum ama bazı durumlarda mecbur açıyorum yani böyle durması normalmi acaba sürekli izlemediği için mi o şekilde yapıyor başka bi yere gittiğimizde tv ye çok bakmıyor ama bazen odaklanıp kalıyor acaba neden olabilir