Kızlar merhaba biz altı aylık olacağız hem anne sütü hem mama ile besleniyoruz. Bu zamana kadar bazı sebze, meyve ve yoğurt tattırdım. Açıkçası üç gün kuralı ile ilerlemedim. Yavaş yavaş öğün haline getirmek istiyorum. İnternette görüyorum özel irmik pirinç unu gibi şeyler kullanıyorlar illa bunlarla mı hazırlamam gerekiyor almalı mıyım? yoksa kendim evde meyve püreleri, sebze çorbaları ile bu işi ilerletsem olmaz mı?