Kızım 13 aylık oldu, yoğurt ve meyve yemiyor sevmiyor. Meyve neyse de yoğurt yemesini çok isterdim. Bazıları yoğurdun içine biraz pekmez veya şeker koy dene belki öyle sever diyorlar. Deneyen var mı ?
Bi de bu aralar çok iştahsız canım çok sıkkın bu konudan dolayı ☹️